wtorek, 26 lutego 2013

Reminiscencje


Tak było wczoraj! Jednak warto, mimo wszystko, mieć urodziny. Zostalam obsłużona i wysmienicie nakarmiona.
Canneloni ze szpinakiem i gorgonzolą


a taki oto tort Paulina zrobiła  na moja cześć


biale wino z Barcelony! Ekskluzywne czekoladki i bilety do teatru


polecam wino i czekoladki



Malutkie i slodkie arcydziełka, i to jest to!
A dzisiaj Ronny zamówił pizzę. Grzebałam w niej widelcem i wyciągałam szynkę, ktorą podawalam psu pod stołem. W ogóle nie wchodzila mi ta pizza. Powiem więcej - wydała mi się ohydna i chyba dam sobie spokoj na jakiś czas z tymi wyrobami. Tylko co tu teraz jeść? A tak poza tym u nas na chwilę (?) zawitala wiosna. Wczoraj świecilo slońce, dzisiaj juz mniej, ale przez caly dzień było aż plus 8 stopni. Czulam jak krew w moich żylach zaczęła jakoś szybciej krążyć. Nawet swiat wydał się jakby lepszy i piękniejszy. Wskoczyłam nawet do księgarni, bo u nas tu zaczęła się wielka coroczna obniżka książek. Kupilam J.K Rowling Den tomma stolen  ("Puste krzesło") w wersji audio. Nie mam czasu na czytanie, ale za to mam mnostwo na sluchanie. Juz przesluchalam dwie płyty i wiecie co? Jestem zawiedziona. Polski tytuł tej powieści dla dorosłych to Trafny wybór. Umarł nagle jeden facet i ludność  miasteczka przekazuje sobie tę informację i każdy jakos tam reaguje na nią. Tyle razy powtórzono ją na tych dwu płytach, że gdy weszlam do pracy to zapytalam: -"Czy wiecie, że umarł Barry?" - "Jaki Barry?" padło pytanie. Zreflektowałam się szybko, że Barry to wymyślony facet i obróciłam to w żart, a w myślach zapytałam samą siebie -"Boże, co ja wygaduję?".  Mam nadzieję, że akcja powieści w końcu rozkręci się, bo inaczej trochę ciężko będzie słuchać. Podobno można znaleźć w niej czarny humor, no ale ja się jeszcze na niego nie natknęłam. Ale dam szansę tej książce. Jakby co to zawsze mam pod ręką Marian Keyes.     

6 komentarzy:

  1. 100 lat, 100 lat niech żyje ,żyje nam!
    ***
    Joasiu, wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne urodziny! Wszystkiego Dobrego, niech wiosna dla Ciebie szybko nastanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) no i dzisiaj, jak na zamówienie nastała zima:(
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. Pomyślności Joasiu !!!! A kto powiedział że urodziny obchodzi się przez jeden dzień ,proponuje jeszcze jeden dzień przed i jeden po urodzinach. Żeby można się było przygotować do tego dnia ,a po ,żeby się oswoić z nowym wiekiem. Ps.Menu ekstra - dziewczyny się spisały. Czy w tamtym roku też były bilety do teatru ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj (piątek) jeszcze świętowałam moje urodziny. Obiad w restauracji! Luster unikam i w wystawach sklepowych już przestałam się przeglądać;) Zgadza się - w zeszłym roku też był teatr... a może opera? Chyba opera! Jutro idę do teatru! No i w dodatku zaczął mi się urlop! Życie jest piękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń