czwartek, 7 lutego 2013

Gender w rodzinie

Dlaczego w tym nowoczesnym i równouprawnionym świecie dzieci zwracają się głównie do matki? Proszę bardzo, oto typowy podział w rodzinie. Gdzie do cholery podział się ten gender? Do pola "mama" prowadzą strzałki, z różnymi żądaniami i pytaniami:
- chodź tu!
- czy jedzenie jest już gotowe?
- czy dostanę...?
- nie mogę znaleźć...
- nie mogę zasnąć
- jestem głodna / głodny!
- czy mój sweter jest wyprany?

Te same pociechy mają tylko jedno pytanie do ojca (pappa):
- gdzie JEST MAMA!?

7 komentarzy:

  1. He he dlatego ja planuje tylko jedno dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy? Jeśli można zapytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po slubie, no co ty mama!

      Usuń
    2. Przepraszam, że się dopiszę do tej rodzinnej wymiany komentarzy, ale uśmiałam się po pachy:))))))))))))))))) Pozdrawiam podwójnie serdecznie.

      Usuń
    3. Dziękujemy za pozdrowienia i pozdrawiamy Ciebie:))))

      Usuń
  3. Joanno, ja tak niby bardziej z południowo-zachodniej Europy ciagle mam w uszach mammmmmąąąąą, maaaaammmmmąąą.
    A ten tata szybko wykrzyknięty i bez powtórek, bo nigdy nie zasłyszalam więcej niż raz papppaaa.
    Skąd tak wyszło, to pojęcia nie mam.
    Bo niby wszystko odbywało sie wedle schematów wspóludziału.
    Pozdrawiam
    iszka







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Iszko! A czy ja wiem, dlaczego te dzieci tak lgną do matek? Instynkt jaki, czy co;) Ściskam:)

      Usuń