wtorek, 28 stycznia 2014

Party zamiast hamaka

Niestety, w moim przypadku to "you" to właśnie "me" czyli ja.


No, cóż! Trzeba cieszyć się tą zimą, bo co innego mi pozostaje? Do skrzynki pocztowej wrzucono nam zaproszenie (z mapą i programem imprez) na huczną i uroczystą ceremonię inauguracji roku kultury w Umeå - europejskiej stolicy kultury. Od piątku do niedzieli będzie trwała wielka impreza. Mam nadzieję, że mróz nie da za bardzo w kość. W sobotę od 17.00 do 18.00 nastąpi oficjalne otwarcie pod tytulem Burning Snow, Płonący śnieg! To muszę po prostu zobaczyć. Oprócz tego płonącego sniegu będzie dużo wystaw, gry świateł, konkursów, przedstawień teatralnych i widowisk tanecznych. Także zamiast bujania się na tym hamaku na powyższym zdjęciu będę brała udział w trzydniowym party. Trzeba pomysleć o jakichś przyzwoitych ciuchach, by nie zamarznąć na śmierć.  

8 komentarzy:

  1. Trzeba cieszyć się tą zimą, bo co innego mi pozostaje? - ujęcie mistrzowskie, szczególnie u Was w Skandynawiii. Też zacznę to zdanie powotarzać. Może w końcu polubię zimę! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzaj, powtarzaj:) zapewniam, że to działa, uwierzysz i az się zdziwisz ktoregoś dnia, że wiosna nadeszła;) poza tym, sama na swoim blogu masz wspaniałe motto, ktore spokojnie można teraz zastosować. Kocham zimę;) Ściskam

      Usuń
  2. I nie zapomnij aparatu, aby nam te cudności ze święta pokazać, przynajmniej ja jestem ich bardzo ciekawa, a myślę, że inni czytelnicy też nie pogardzą:)
    Jeśli jest się w ruchu ani mróz, ani śnieg tak bardzo nie przeszkadzają.

    zielonapirania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, miło Cię gościć! Postaram sie popstrykać trochę zdjęć. Gorzej, gdy będzie tęgi mróz i co wtedy? Do pstrykania trzeba zdjąć rękawiczki;) zobaczymy, ile moje ręce wytrzymają. Ale jakieś zdjęcia na pewno zamieszczę. Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)

      Usuń
  3. Udanej imprezy zyczę, nie zapomnij ubrać sie na cebulkę - to ważne na takich spotkaniach. Ja tez sie piszę na oglądanie zdjęć. A u nas pada śnieg pada śnieg... szkoda, że tak późno, tęskniłam za nim w święta, mam nadzieję, że jak moje dziecko będzie miało ferie, to śnieg jeszcze będzie. Pozdrawiam! Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Jolu:) oczywiście ubiorę się jak na syberię i na cebulkę. Popatrzylam na prognozy ma od piątku do niedzieli sypać śnieg przy minus 8 lun 9, fajnie, co? Pozdrawiam i milego dnia życzę:)))

      Usuń
  4. Chętnie bym się z Tobą wybrała, to musi być fajne przeżycie i piękne widowisko. Asiu nie pamiętasz mnie, ale jestem z Tobą jeszcze od czasów onetu :) Tylko tyle już miałam blogów że pewnie byś się nie połapała kim jestem, ściskam Cię mocno buziaki :* :* Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Karolinko:) mam nadzieję, że widowisko będzie warte sterczenia na mrozie i gapienia się. Starszawa jestem, ale jeszcze jakąś kontrolę mam - rozpoznaję Cię i cieszę się, że towrzyszysz mi prawie od początku mojego blogowania. Mnie rowniez interesuje (i tak podglądam) Twoje życie, w ktorym zachodzą przyjemne zmiany:))) Ściskam i posyłam całusy:)

      Usuń