sobota, 29 sierpnia 2015

Tuż przed obiadem

Paulina wróciła przed chwilą z bujnego ogrodu swojej teściowej. Wyłożyła na stole przywiezione z sobą zbiory witamin. Wszystko jest takie świeże, chrupiące i obłędnie ekologiczne. Aż mam wielką chęć zanurzyć się w tych dobrodziejstwach natury.

a z siatki wychyla się kapusta, ogorek, sałata i burak czerwony

Przed chwila zadzwonila Natta z pytaniem, co zamierzamy jeść dzisiaj na obiad.
- Kotlety!
- Znowu?! - wykrzyknęła zdumiona do sluchawki.
- Jakie "znowu"? - zapytalam i dodalam, że to nie mielone, tylko schabowe.
- A schabowe to znaczy jakie?
- Takie klepane i obtoczone w jajku i bułce tartej.
- O! Takie?! - I dorzuciła jeszcze - to my z Crisse przyjedziemy! O której będziecie jedli? No, to cześć i do zobaczenia!
Zaczęłam liczyć, ile to kotletów muszę potłuc.
Renee robawila mnie swoim CV. Jej praca wakacyjna juz sie zakończyła, ale chętnie popracowalaby, na zastępstwach, gdy ktos z presonelu będzie miał wolne z różnych powodów. Musi jednak poddać się procedurze ponownego zostawienia CV. To pierwsze gdzies jej zginęło, więc siedziala nad tworzeniem nowego. W części CV, w ktorej pisze się o swoich zainteresowaniach i o tym jak się spędza czas wolny moja corka napisała:
"w wolnym czasie lubię byc razem z moją rodziną, naszymi psami, lubię chodzić na spacery i sprzątać".  Pokażcie mi 19 - letnią dziewczynę, która ma zinteresowania typu sprzątanie i na tym zajęciu spędza swój wolny czas? Chociaz z tym sprzątaniem to jest czysta prawda, bo gdy Renee przychodzi do nas w odwiedziny, to najpierw wita sie z odkurzaczem i zabiera się za odkurzanie mojego domu. Paulina z kolei zapytała, ile lat właściwe ma Renee? Bo ten jej wolny czas spędzany z rodziną i na spacerach, to raczej wskazuje na osobe w wieku emerytalnym. Natta jest zupełnym przeciwieństwem Renee. W miejsce spacerów ma być action i jakoś nie przypominam sobie, by kiedykolwiek cokolwiek posprzątała. A teraz idę poklepać kotlety.      

2 komentarze:

  1. Fantastyczne masz dziewczyny Joaśko;}}}. Chciałabym żeby w przyszłości moje baby miały ochotę wolny czas spędzać ze swoimi staruszkami;}}. Mimo że Twoje dziewczyny mają inny temperament i inaczej wolą spędzać czas to obie lecą do mamusi- bardzo mi się to podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zolicha, będą miały chęć, zobaczysz sama. Radze wtedy gotowac więcej, bo będą wpadac w odwiedziny w porze obiadowej :)

      Usuń