niedziela, 10 maja 2015

Wybory!!!

"Ranczo" obejrzałam, bułki cynamonowe wsadzilam do pieca, co oznacza, że za chwilę będą do spożycia i moją kuchnię razem z telewizorem zamienię na sztab wyborczy. Sama, niestety nie głosowałam, ale ciekawość mnie rozsadza, kto będzie prezydentem naszej ukochanej ojczyzny. Wyprosilam wszystkich z mojego centrum wyborczego, by mi tu nie łazili i gadali. Właściwe zrobiłam to już przed "Ranczo". Siedzą teraz u góry na piętrze, rżną w karty i rycza ze śmiechu. I pomyśleć, że chcieli grać tu, w kuchni. Przede wszystkim jestem ciekawa jak poszło kandydatowi "szczęść Boże", czyli panu Braunowi,a tak na marginesie to bardzo polskobrzmiące ma nazwisko. Interesuje mnie, co do powiedzenia ma Korwin - Mikke i co do zaspiewania - Kukiz. Chcę rownież obejrzeć nową kreację kandydatki Ogórek. Za cztery minuty podadzą pierwsze sondaże. O! Mater Dei musze wyciągnąć bułki z pieca, bo jeszcze przez te wybory spalę je na wegiel.
Calkiem mozliwe, że wrócę tu na stronę, by coś dopisać lub wkleić jakieś zdjęcie. Paczenara!
Wiecie co to znaczy? Pa - cze - nara, znaczy tyle, co Pa! Cześć, Na razie!
O, Matko już są wyniki!


 Doniesienie z ostatniej chwili!
W gabinecie prezydenta wisi taki oto obraz:
Julian Fałat, Powrót z polowania na niedźwiedzia.
Musicie przyznać, że wspaniały! Zimowa symfonia, aż słychać chrzęst śniegu i sapanie z wysiłku myśliwych niosacych na swoich barkach potężnego niedźwiedzia.

6 komentarzy:

  1. No prosze ..... i znow sfalszowano wybory;-))
    Pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ina :) może teraz jeszcze nie. Dopiero w drugim głosowaniu to zrobią ;) Ale głosy na Kukiza mnie zszokowały, tu musze przyznać z ręką na sercu. Ciekawe czym teraz kandydaci uwiądą jego elektorat. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Niczym! Ludzie potrzebują zmiany.
      Komorowski, to stagnacja. Młodzi ludzie potrzebują innego myślenia, energii.... Potrzebują poczucia,że coś od nich zależy. Tak myślę, gdyz sama tak czuję.

      Usuń
    3. Cześć DD, ale teraz nie ma i tak już wyboru. Czyli znowu te same odgrzewane kotlety.

      Usuń
  2. Glosowalam na Kukiza, oby sie nie spalil i nie sprzedal. Trzeba nowych ludzi w tym szambie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowi ludzie są potrzebni, bo mają inne spojrzenie i zawsze czują się zjednoczeni z ludem. Potrafią też narobić sporo zamieszania, tylko jeszcze lepiej by było, żeby mieli konkretne i realne propozycje zmian i tak jak piszesz, oby się ten Kukiz nie spalił. Pozdrawiam :)

      Usuń