środa, 20 stycznia 2016

Pomidor i Karlsson

Oglądałam wczoraj występy naszej polskiej premierki pani Szydło. Po debacie stwierdziłam, że pani premierka zaczęła propagowac w Europie popularną zabawę przedszkolaków - zagrała w pomidora. Za moich przedszkolnych czasow ta zabawa była hitem podworka. Na każde zadane pytanie przez uczestników gry jedna, wybrana osoba ma z kamienną twarzą odpowiadać: POMIDOR! Udało się jej to wyśmienicie. Poza tym bylam zdumiona jej kurtuazją, dziękowala za ...zaproszenie do Strasburga. Przeciez ona zostala wezwana na dywanik i jeszcze za to dziękuje. Jedno na pewno można premier przyznać - zrobiła reklamę Polsce jako kraju dobrobytu i już prawie championa w Europie, będac eurosceptyczką wyznała Unii swoją miłość do niej i dumnie wypięła broszkę mówiąc jak jest dumna z powodu bycia Polką! O mało się nie rozpłakałam ze wzruszenia. A już oczy mi się zaszkliły, gdy oznajmiła, że w Polsce demokracja ma się dobrze. POMIDOR! Złoty słabnie POMIDOR!  Rating kredytowy obniżony. POMIDOR! Polska na językach calej Europy. POMIDOR! W tym całym jej expose czekałam tylko, kiedy zacznie recytować wiersz Bełzy. Nawet broszkę biało - czerwoną miała w klapie żakietu. Nie wiem jak Wy, ale ja już slyszalam wiele razy te jej wypowiedzi na wiecach przewyborczych. Chociaż była jedna różnica - teraz Polska to piekny i nowoczesny kraj. Wydaje mi się, że to te dwumiesieczne rzady PiSu wyciągnęły Polskę z ruin.
   
Ludzie, Wy się modlcie, by w ciągu tych czterech lat Polska nie została wywalona z Unii.

A co do Mistrzostw Europy w piłce ręcznej, to polska druzyna trenowana przez Matko Boska NIEMCA(!!!) daje mi same powody do radości. Rozśmieszył mnie za to niejaki Karlsson - kapitan drużyny szwedzkiej zgorszony występami cheerleaderek.Wyglada na to, że ten postępowy Szwed traktuje kobiety przedmiotowo, skoro tak to nazwał. Powiedział, że kibicow można zająć czymś innym w czasie przerw. Tylko nie powiedział czym. Ja mam za to propozycję! W czasie przerw powinny wystepować szwedzkie feministki i ich slawne w calej Europie koleżanki Femmen!

9 komentarzy:

  1. dobrze ze stąd zwiałaś 20 pare lat temu więc nie zachodź w głowę... najlepiej oddaj paszport i nie będziesz musiała przyznawać się że masz coś wspólnego z Polską Nie stresuj się PO już nas na tyle okradło że Pis już nie ma czego skubnąć.Pozdrowienia z pięknego kraju jakim jest Polska.
    A co do Niemca który trenuje naszą reprezentację są niemcy i Niemcy w parlamencie europejskim też kilku porządnych Niemców mogłabym wskazać.

    OdpowiedzUsuń
  2. a wogóle to nie lubię Niemców i wolę Rosjanów poznałam kilka osób i bardziej przypadły mi do gustu. Czułam że nadajemy na tej samej fali "słowiańskiej"? Niemców też kilku miałam przyjemność spodkać ale to już nie było to. Nie wiem czemu tak nas teraz straszą Putinem według mnie do Rosji trzeba pojechć z Putinem gorzały się napić i robić interesy bo to duży rynek zbytu Ci z zachodu z "UNI"sami robią z nimi interesy ale nas lepiej straszyć i wyciągać demony przeszłości a zachód swój interes prowadzi. Ja aż tak polityki nie śledzę zeby wdawać się w takie dyskusje na wyborach nie byłam bo nie miałam na kogo głosować ale na pewno w tej chwili nie popieram żadnego kodu. Pis wygrał WIĘKSZOŚCIĄ ! głosów to niech żadzą a za 4 lata może znowu wrócić PO albo jakaś Nowoczesna. Moim typem będzie ten kto odsunie kościół od władzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Anonimowa :) a dlaczego mam oddac paszport? I komu mam go oddać? Dlaczego uważasz, że ja nie chcę mieć nic wspólnego z Polską? Przecież jestem z krwi i kości Polką. Gdy oddam paszport, to przestanę nią być? Kochana, ja się nie stresuję, ale dziekuję za troskliwość. A z czego okradło Cię PO? Jestem spokojna - PiS przecież to chodząca uczciwość, sypnie pieniędzmi, ale za to okradnie obywateli z wolności. Wydaje mi się, że uogólniając tak jak Ty, to Niemcy też raczej nie lubią Polaków i wolą Rosjan. A PiS nie odsunie kościoła od wladzy.

      Usuń
    2. To, że PIS nie odsunie kościoła od władzy to wiem doskonale dlatego nie oddałam na nich głosu i nie oddam. Ale większość ich wybrała poszli i zagłosowali ja nie poszłam więc wybrali za mnie i koniec! Już nie jedną dyktaturę Polacy obalili więc dadzą sobie rade i z Kaczyńskim jak trzeba będzie ileż to już razy traciliśmy wolność.W ogóle ja mam wrażenie że PO i PIS to jedna banda robią tylko medialny szum żeby skłócić naród a kościół-WATYKAN jak rządzi tak będzie rządzić! Szydło przynajmniej obiecała ludziom pieniądze może ich przez to kupiła pewnie tak nie wiem ale Tusk czy Kopacz też mogli podnieść chodź to rodzinne(106 zł na dziecko to lepiej w ogóle nie dawać)ale oni podnieśli WAT na ubrania dla dzieci. Polskie dzieci pewnie maja łazić w ciuchach po dzieciach z zachodu kupionych w szmateksach tak samo jak jeździć starymi gratami sprowadzonymi z zachodu bo nie stać nas na kupno nowego auta.
      Gdyby PO chodź trochę zatroszczyło się o ludzi a nie tylko o biznesmenów to może by wygrali ale nie wygrali i w dodatku doprowadzili do tego, że wygrał Kaczyński i teraz razem z Rydzykiem będą sobie rządzić Polską - kolonią WATYKANU!
      POZDROWIENIA!!!

      Usuń
  3. Nie wiem czy mam prawo zabrać głos ponieważ jestem Polką wyemigrowaną ale zaryzykuję;)). Anonimowa człowiek nie wiadomo na jakim krańcu świata będzie mieszkał zawsze będzie Polakiem i tyle. My nie mieszkający w Polsce też mamy prawo powiedzieć co nam się nie podoba.
    Nie wiadomo czy następne wybory będą ponieważ Pis może tak namieszać że pan Kaczyński otrzyma władzę absolutną na nie wiadomo jak długo Czytałam program pisowców przed ukryciem podczas wyborów i włos się na głowie jeży. To jest sekta a nie partia polityczna ze swoimi plusami i minusami. No cóż pani Szydło odpękała jeszcze jeden wiec polityczno- wyborczy. Chyba powinna zmienić doradców;).
    Joaśko to jest rewelacyjny pomysł z tymi feministkami podczas meczów. Wyobraziłam je sobie trochę jak cheerleaderki- niezły obrazek:))))
    Przesyłam moc uścisków i buziaki dla prześlicznego wnusia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PiS sekta a PO mafia, więc nie wiem, co lepsze. Zgadzam się z poprzedniczką, PiS zostało wybrane większością głosów, więc niech rządzą, jak będzie źle, to ich więcej nie wybiorą! A PO dość już złego narobiło.

      Usuń
    2. Nie glosuje, wiec nie ma znaczenia ktorych darze wieksza lub mniejsza sympatia. Sledze tv i wszystkie programy publicystyczne, wybory, kampanie od wielu, wielu lat, czytam prase i ta polska i zagraniczna, ale chyba jednak cos przegapilam? Wiele osob mowi o PO jako mafii, ze narobili tyle zlego wiec moze ktos mi odpowie .... co oni takiego zlego zrobili????

      Usuń
    3. Zolicha :) Nie podoba mi się, że Szwedzi nie pierwszy raz zresztą oceniają Polki przedmiotowo. Karlsson niech powalczy o rownouprawnienie WSZYSTKICH kobiet w swoim kraju, czyli w Szwecji. No, ale ten facet ma łeb nieźle przeprany przez feministki, powinnien zabierać je z sobą na mecze. Pozdrawiam i cierpię z zimna. Minus 28 to norma u mnie. Za chwilę chyba zwariuję.

      Usuń
    4. Joaśko mi się też to nie podoba. Przed kobietami jeszcze długa droga . A właściwie przed facetami żeby zrozumieli że kobieta też człowiek. Czasami ręce opadają

      Usuń