niedziela, 10 marca 2013

Dzień Mężczyzn???

Na Onecie, na samym dole strony reklamują się różne sklepy. Między innymi sklep z bronią palną. Na zdjęciu obok znajdował się pistolet i napis, że to jest dobry prezent na Dzień Mężczyzn. Prezent oczywiście dla mężczyzny. A po co facetowi pistolet? Czy po to, żeby zastrzelić swoją żonę, bo zupę przesoliła czy może dlatego, że kobieta stoi mu na drodze do szczęścia? Normalnie nie rozumiem, dlaczego facetom potrzebna jest broń? Ten pistolet powinien mieć podpis, że jest to dobry prezent na Dzień Kobiet, bo już komu jak komu, ale to właśnie kobietom potrzebna jest broń. Mało to gwałcicieli czy bestialskich mężów? Biedna żona nie musiałaby takiego od razu zabijać. Mogłaby jedynie coś mu odstrzelić. Pistolet jako prezent dla mężczyzny to jedno zagadnienie, które mnie zastanowiło, a Dzień Mężczyzn to zagadnienie, które mnie zadziwiło! Co to za święto? I jak to obchodzić? No, bo chyba nie ugotowaniem i podaniem obiadu? Jeśli to wystarczy, to w takim razie Dzień Mężczyzny trwa przez prawie cały rok w większości domów. Doświadczenie przeze mnie przemawia, więc wiem, co piszę. I co, kiedy jest ten Dzień Mężczyzn? Sprezentuję wtedy mojemu mężowi kurs kulinarny. Są takie w mieście. Zapiszę go, opłacę i niech sobie pochodzi i nabierze umiejętności i zamiłowania do stania przy garach. A teraz to moja Paulina robi licencję na posiadanie broni i właśnie uczy się strzelać ... do celu.


6 komentarzy:

  1. Joasiu! Zgadzam się z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. No pieknie, ja tu walcze na internecie wlasnie z feminazistami a tu u Ciebie wyglada jak by to ja nia byla! No ale fakt.. nigdy nie wiadomo kiedy bedzi trzeba uzycz amunicji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oświadczam zatem publicznie, że NIE jesteś feminazistką i że nigdy takową nie byłaś! Jesteś jednak kobietą, która nigdy nie da sobie w kaszę dmuchać! A swoją drogą jak to łatwo zmanipulować czyjś wizerunek, wystarczy napisać jakiś tekst i wmontować zdjęcie, które go zilustruje. Twoje zdjęcie pasowało mi tu jak ulał;) całuski/ mama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo mysle o mojej stronie na fb, jak to latwo zmanipulowac prawde. Na samej gorze mam zdjecie pieknego wilka a kawalek w dol zjecie z bronia.. No i jak teraz to odebrac? Musze chyba jakas nowa fotke tam zamiescic.. Bo jeszcze zostane oskarzona ze na wilki poluje!

      Usuń
  4. No i sama widzisz jak to łatwo i czasami zupełnie nieświadomie można być źle zrozumianym i jak za pomocą zdjęć skonstruować fałszywy autoportret. Zamiast wilka wstaw zdjęcie myśliwych;) a analizę zostaw innym, niech się głowią:)

    OdpowiedzUsuń