środa, 30 grudnia 2015

Kulinarne rozterki, czyli czym przegryźć stary rok?

Ten kulinarny maraton chyba nigdy się nie skończy! Juz mam powoli dosyć! Teraz znowu siedzę w kuchni i robię śledzie  na Sylwestra. Wczoraj robiłam torta kanapkowego dla mojego męża, ktory dzisiaj ma urodziny. Robota idzie mi pod gorkę. Po prostu nie chce mi się nic gotowac, nic piec. Już wystarczy tego pichcenia, przyrządzania, obierania cebuli, pieprzenia, solenia itd. Cholera! Na sylwestrową wieczerzę podam chyba tylko te sledzie, bo ja juz nawet nie wiem, CO mam ugotować. Jestesmy generalnie tak przeżarci, że najlepsze byłyby potrawy postne. Jutro przed poludniem upiekę muffinki czekoladowe z wiśniami. Nigdy tego wczesniej nie piekłam, więc nie ręczę za efekt. Raz w sklepie dali na posmakowanie razem z przepisem, a że byly niebiańsko przepyszne, to postanowilam, że innym w rodzinie też musza smakować, więc jutro je dostaną, zaraz po śledziach z pieczonymi ziemniakami. A może schab upiekę?
Nowy Rok będziemy witać w domu. Paulina i Mikael przyjadą. Mam nadzieję, że mały Mieszko Holger Viggo nie zechce akurat tej nocy przyjść na świat. To by dopiero było. Już nie wiadomo - pić szampana, czy nie pić. Co prawda do przewidzianego terminu jest jeszcze półtora tygodnia, ale kto to może wiedzieć czy dziecko nie zechce też bawić się w sylwestra. Bo my już tu jak na szpilkach siedzimy. Dobra, koniec gadania, bo ja muszę wrocic do śledzi.
Gdybyśmy mieli sie tu jutro nie spotkać, to życzę Wam wszystkim wspaniałego Nowego Roku 2016! Życzę Wam wolnych mediów, demokratycznej Polski, tego, by dzieci chodzące teraz do pierwszej klasy jednak przeszly do klasy drugiej, a nie zbiorowo powtarzaly klasę pierwszą. Niech Wam się darzy w tym Nowym Roku!
  
 

8 komentarzy:

  1. Tobie i Twoim bliskim wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok.
    .... i bardzo duzo sily, bo bycie babcia pochlania bardzo duzo energii ... ale daje niesamowite ilosci radosci i szczescia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ina! Dziękuję bardzo za piękne życzenia! Tobie również życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku, aby był radosny i beztroski :) ściskam

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku.
    Dawno się nie oddzywalam, ale regularnie czytam Twój blog :)))
    Serdecznie pozdrawiam z Krakowa. Bogda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Bogda, dziekuję za pozdrowienia. Bardzo mi przyjemnie, że się odezwałaś. Rownież pozdrawiam Cię serdecznie i życzę jak najweselszego nowego roku - całego!

      Usuń
  3. Joanno - na ten nadchodzący Nowy Rok - dużo szczęścia z bycia babcią (najpięknięjszą !)dużo dobrego dla rodziny, dużo miłości i dobrych przyjaciół. Pozdrawiam. Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dano, dziękuję, dziękuję. Niech i dla Ciebie ten Nowy Rok będzie nieprzerwanym pasmem szczęścia i samych radości :)))) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. Joasiu,Tobie i Twojej rodzinie szczęścia i spełnienia oczekiwań w Nowym Roku , dużo radości z wnuka , zdrowia dla wszystkich, specjalnie wspieram tutaj Paulinkę w tym czasie, który ją czeka. Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelino, Tobie i Twojej rodzince zyczę samych szczęsliwych dni, samych słonecznych, dobrego humoru, optymizmu i dużo zdrowia! Dziekuję, ściskam, pozdrawiam.

      Usuń