poniedziałek, 9 listopada 2015

Crème de la crème

Czarny poniedziałek. Bo pracowalam od rana do godziny 20-stej, bez obiadu. Bo cały dzień lał deszcz, także czarno zrobiło się już o 15-stej. Bo wczesnym popołudniem dowiedziałam się jaki jest skład nowego polskiego rządu. Śmietanka śmietanki - crème de la crème! I kogo my to widzimy w tym skladzie? - Sami starzy znajomi: Macierewicz, Ziobro, Waszczykowski, Gowin, Błaszczak i kropką nad i jest kryminalista Kamiński jako koordynator ds. służb specjalnych. Zajebisty rząd! Na to Polacy czekali całe 8 lat!  Zadziwił mnie wybór ministra środowiska - prof. Szyszko. Facet - tęgi myśliwy, ktory chciał puścić obwodnice przez Dolinę Rospudy. Nie tak dawno błysnął nawet mysla ekologiczną mowiąc: "Pozostawienie drewna martwego ma swoje uzasadnienie z punktu widzenia ekologii, ale to powinno zostać poparte badaniami. Z drugiej strony niekoniecznie trzeba pozstawiać w lesie dobry surowiec. Mozna zostawić odpady drzewne, pelniące taką sama rolę z punktu widzenia biocentrycznego. Drewno dobrej jakości powinno być pozyskiwane i powinno służyć człowiekowi". Odsyłam do źródła - artykuł w Naszym Dzienniku 
 Drżyj Puszczo Białowieska i Narodowy Parku Tatrzański! Ale jest przeciwnikiem GMO. Kiedyś, dawno temu, zachwycona Platonem pisałam, że państwem powinni rządzić filozofowie. Pomyliłam się. Juz tak nie uwazam. Nabrałam wręcz awersji do wszelkiej maści filozofów, ktorym chce się rządzić i naprawiać państwo. Mam tu oczywiście na myśli konformistę Gowina, który ciągle szuka swojego miejsca na ziemi.  Cóż to za parszywy facet, ktory wedruje z partii do partii i dostaje przy tym różne wysokie stanowiska.  W PO był ministrem sprawiedliwości. Zrobil takie przemeblowanie w sądownictwie, że wszystkim to sie czkawką odbiło. Teraz zajmie się wywróceniem do góry nogami szkolnictwa wyższego. Prosze pamiętać, że jest on zwolennikiem pełnej odplatności za studia. Ekipa nowa, młoda i piękna jak Kempa. Czy zwolennicy PiSu czują się usatysfakcjonowani?  A! Zapomniałabym! Minister zdrowia pan Radziwiłł jest zwolennikiem odpłatnej służby zdrowia. A, reforma szkolnictwa. Déjà vu. Cofnięcie do PRLu.
No i na koniec  ten czarny dzień zakończył się mgłą gęstą jak mleko. Gdy wracalam po 20-stej do domu, deszcz przestal padać, ale za to mgła ukryla cale miasto i okolicę. Samochód prowadziłam po omacku, wolniej niż zwykle, przez co jazda do domu strasznie mi się wydłużyła.
 
  Tak oto wyglądała moja droga do domu. Mam oczywiście włączone dlugie światła. Dobrze, że te patyki odblaskowe już wbili na poboczach, bo dzieki nim trzymałam się szosy. A teraz idę spać.

    

4 komentarze:

  1. Zapomnialas o najwazniejszej osobie ..... Imperatorze, ten to bedzie teraz mial ......klawe zycie;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma cel - krzyże i pomniki, no i ten Smoleńsk. Gdy to się ziści, to imperator odejdzie na zasłużoną emeryturę. :) cos mi sie wydaje, ze po to był ten wielki bój o wygraną. A potem "niech się dzieje wola nieba" :)

      Usuń
  2. Pewnie zostanę objechana że wyjechałam z kraju i mądruje ale co tam Raz się żyję. Po ogłoszeniu składu rządu ucieszyłam się że mieszkam za granicą. Niby była to oczywista oczywistość że Tacy ludzie dostaną władzę ale mimo wszystko był cień nadziei że Szydło jęcząc całą kampanie mówiła prawdę a tu nic było jęczące kłamstwo.
    Przeraził mnie mianowany Ziobro który niedawno straszył na wizji że rozliczy się z dziennikarzami którzy mieli inne poglądy polityczne i dawali prztyczka w noś PiS-owi. Brrrr . Piękne czasy czekają Polskę...
    Chciałoby się zaśpiewać"...ale to już był".
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam! Mnie też dostaje sie po czapie od czasu do czasu za to, że mnie nie ma tam, gdzie powinnam być. Splywa to jednak po mnie, więc nie wiem dlaczego ktoś sobie zadaje trudu, by mnie "ustawiać do pionu". Mnie wszystkie osoby noszące te wyświechtane nazwiska przerażają. Dzisiaj słyszałam Macierewicza, ktory wszystkiemu się dziwił (chodzi o opinie o nim i reakcje róznych zagranicznych mediów na wieść, że to własnie on będzie ministrem obrony narodowej) - facet udawał Greka - on nic nie wiem, nic nie slyszał. Nie ma to jak dobre sampoczucie i świadomość, że naród go wybrał. Pozdrawiam :)

      Usuń