czwartek, 12 grudnia 2013

Bill Gates zamiast mnie


2 komentarze:

  1. hej, dobre zasady dla zachodnich dzieciaków. Nasze polskie jeszcze nie są takie rozpuszczone.Pewnie te najmlodsze już takie będą, roszczeniowe i wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haloj Ardiola! Jak miło, że wpadłaś tu do mnie:) właśnie dowiedziałam się, ze to nie Gates jest autorem tej listy, tylko ktoś inny (nie wiem kto), ale to chyba nie jest ważne. Pewnie masz rację, ze te rady są dla zachodniej młodzieży, ja szczerze mówiąc nie bardzo się orientuję jak się sprawy mają z naszą polską młodzieżą. Prawdy jednak zapisane na tej liście są w zasadzie uniwersalne. Dzisiaj młodzi ludzie jeżdżą po świecie, a przede wszystkim po Europie jak nasza generacja kiedyś po Polsce, zatem mogą do tych rad zastosować się, gdy znajda się poza granicami Polski;) ja osobiście najbardziej przychylam się do niepodwazalnosci tej pierwszej, ze życie jest niesprawiedliwe, tylko prawda życiowa. Ściskam i pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń