sobota, 6 kwietnia 2013

Śmierć zimie!

Dostałam na FB. Spróbujcie sami, może pomoże.

5 komentarzy:

  1. Witaj Joasiu
    Pozdrowienia z Al-Khobar od Camelka z Fotogalerie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za pozdrowienia z końca świata;), miło mi że tu do mnie wpdliście. Ja odwiedzilam Wasze bardzo inteesujące blogi i zachwycilam się zdjęciami w Fotogalerie. Myślę, że będę u Was stalym gościem:)))
      pozdrawiam

      Usuń
  2. ja spróbuję! tej wiosny mam już dość zimy;)Pozdrawiam gorąco mimo wszystko! Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniko, no i jak ulepiłaś tę lalkę voodoo? I jak działają te czary? ;)
      Pozdrawiam też gorąco i to naprawdę gorąco, bo w chalupie mam 27 stopni! To jest dopiero upał.

      Usuń
    2. ;)nie zdążyłam bo...śnieg stopniał....wiosna wiosna wiosna przyszła; ptaszki śpiewają, słoneczko świeci oby już tak zostało...

      Usuń