środa, 28 sierpnia 2013

Młodość - sama radość!

Na facebooku moja najmłodsza córka Renee opublikowała swoje zdjęcie ilustrujące jej szkolny dzień. Może tak właśnie wygląda gimnastyka śródlekcyjna? Niech żyje Facebook! Dzięki niemu przynajmniej wiem, co moje dziecko porabia w szkole. Oto zdjęcie:
Tak wygląda realizacja hasła "Dziewczyny na traktory!"

No i proszę zgadnąć, czy Renee uczy się w szkole cyrkowej, rolniczej czy sztuk pięknych? Paulina skomentowala wyczyny Renee jako "chłopskie Art Performance", uważam że całkiem trafnie. A swoją drogą, gdy tak patrzę na Renee, to zazdroszczę jej młodości, lekkości, swobody, wariackich pomysłów, wygłupów, dobrego poczucia humoru i po prostu czerpania radości z życia.
tutaj walczy i bawi się z silnym wiatrem na promie

w Sopocie zobaczyła balony napełnione helem, bez namysłu kupiła i zaczęła wciągać ten gaz, by mieć smieszny głos.

w Ikei skorzystała z kącika dla dzieci, bawiła sie w sklep
A ja już tylko występuję w roli fotografa. Stałam się nudna, taka jakaś stateczna i statyczna. Fantazja mnie porzuciła...Szkoda gadać! Muszę obudzić w sobie młodość zamiast siedzieć i oglądać wiadomości z kraju i ze świata. Na razie za wielkie szczęście uważam to, że nie mieszkam w Syrii.

3 komentarze:

  1. Ano, niech żyje! tylko dlaczego beze mnie?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma dziewczyna dystans do siebie, to widać :) Ty do siebie także, Joasiu, blog zdradza to niejednokrotnie - w żadnym razie nie powiedziałabym, że jesteś nudna.

    OdpowiedzUsuń